wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zwroty i Reklamację

Producenci

  • Brunner
  • CampinGaz
  • Certinox
  • Coleman
  • Dekalin
  • Dometic
  • Dometic Waeco
  • Easy Camp
  • Fiamma
  • Outwell
  • Portal Outdoor
  • Reich
  • Thetford
  • Travel Safe
  • Westfield
Kategorie
Nasz Hit
Krzesło kempingowe Majestic DS - Westfield

Krzesło kempingowe Majestic DS - Westfield

507,89 zł
Krzesło składane Majestic z serii Be-Smart firmy Westfield Idealne na kemping, podróż kamperem, pod namiot, na taras jak i również do ogrodu Bardzo komfortowe i wygodne dostarczy wielu niezapomnianych chwil relaksu ! Wykonane z wysokiej jakości materiałów…
Podkład poziomujący pod koła Kit Level Up Level Bag - Fiamma

Podkład poziomujący pod koła Kit Level Up Level Bag - Fiamma

164,00 zł150,00 zł
System poziomujący pod koła w pokrowcu Kit Level Up firmy Fiamma Przeznaczony do poziomowania przyczepy kempingowej lub kampera Eliminuje pochyłe łóżka i niepoprawne działanie lodówki Podkłady wykonane z materiału odpornego na korozję Łatwe w czyszczeniu…
Kontakt
  • NIP: 813-368-08-60
  • E-mail:info@kempingowa.pl
  • Telefon0048 794 605 303
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00

Zwroty i Reklamację

Reklamacje i zwroty

 


Sposoby złożenia reklamacji lub zrealizowania zwrotu zakupionego produktu:

 

  • w terminie 14 dni od daty zakupu
  • osobiście w siedzibie firmy: Fotoklika Sp. z o.o. 35-212 Rzeszów ul Myśliwska 2 
  • pisemnie na adres: Fotoklika Sp. z o.o. 35-212 Rzeszów ul Myśliwska 2 
  • za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie
  • mailowo za pośrednictwem poczty wysyłając na adres info@kempingowa.pl

OPIS REKLAMACJI

Prosimy o podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji 
 
  1. Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. Określić żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży poprzez:  oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; 
  3. Danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność reklamacji ale spełnienie ich może ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę

DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU

W sytuacji kiedy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: Fotoklika Sp. z o.o. 35-212 Rzeszów ul Myśliwska 2

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


 
Przejdź do strony głównej